ضد کیسه
ضد کیسه
بزرگ ترین وبلاگ هواداران پرسپولیس
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 26 مرداد 1393برچسب:مهدی دغاغله, توسط saied |

هافبک سابق ملوان که ابتدای فصل خیلی بی سر و صدا با علی دایی به توافق رسید و به پرسپولیس پیوست به واسطه مصدومیت 3 بازی ابتدایی این تیم را از دست داد. دغاغله که به نظر می‌ رسید با رفع مصدومیت روز چهارشنبه مقابل تیم سابقش ملوان به میدان برود به خاطر مصدومیت تازه ای که پیدا کرده قادر به همراهی سرخپوشان نیست.
 
دغاغله  گفت: به خدا دیگر خسته شده‌ام حتی از آب خوردن هم می‌‌ترسم، بدشانسی امانم را بریده و ول کنم هم نیست. خیلی امیدوار بودم که این هفته بازی کنم اما متاسفانه به این بازی هم نمی‌ رسم و تمام تلاشم را به کار می‌ گیرم تا در بازی بعدی مقابل پدیده در صورت صلاحدید آقای دایی به میدان بروم.
 
دغاغله در پایان گفت: مصدومیت قبلی من به طور کامل رفع شده و موضوعی که باعث شده این هفته هم نتوانم برای پرسپولیس بازی کنم همین مصدومیت جدید است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: